سبد خرید ( 0 )

شما 0 آیتم در سبد خرید خود دارید

بستن

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آشنایی با دستگاه رضایت سنجی رویال و کاربرد های آن

  • خانه
  • وبلاگ
  • آشنایی با دستگاه رضایت سنجی رویال و کاربرد های آن
۱آذر ۱۳۹۹

امروز مطلب بسیار مهمی در مورد دستگاه رضایت سنجی رویال به شما آموزش می دهیم و کاربردهای این دستگاه را به شما می آموزیم. امیدواریم از این مطلب لذت ببرید و بتوانیم تمامی سوال هایی که شما در مورد دستگاه رضایت سنجی رویال دارید، را پاسخ دهیم. پس با ما در وب سایت دروا همراه باشید.

رضایت سنجی و نظر سنجی دو امر متفاوت هستند، نظر سنجی یک روش تحقیق پیمایشی می باشد که در آن دیدگاه و یا نظریات گروهی از افراد در رابطه با یک موضوع مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد. نظرسنجی اغلب با هدفی خاص طراحی می شود و نتیجه حاصل از آن تصمیم گیری های بعدی را می سازد. اطلاعات مورد نیاز برای نظر سنجی بوسیله روش های مختلفی به دست می آید که در زیر به این روش ها می پردازیم:

  • تماس فردی، تلفنی و یا ایمیل با پاسخ دهندگان
  • مصاحبه با آن ها و ارائه سوالات مخصوص
  • ضبط دستی و یا الکترونیکی پاسخ ها

اما رضایت سنجی برای شناخت میزان رضایت و یا وفاداری مشتریان می باشد. در واقع رضایت مشتری میزان برآورده کردن انتظارات مشتریان از محصول و یا خدمات ارائه شده می باشد. پس با توجه به تعریف گفته شده، میزان رضایت مشتریان تنها به عملکرد ما در برابر ان ها بستگی ندارد بلکه از انتظارات آن ها سرچشمه می گیرد و و ابسته به این انتظارات می باشد. کلمه رضایت مشتری یک اصطلاح مهم در امر بازاریابی می باشد که از نگرش و حس مشتری نسبت به عملکرد و یا محصول نشات می گیرد. این رضایت اغلب پس از دریافت محصول و یا سرویس و یا پس از مصرف آن اتفاق می افتد. این حس یک حس مثبت و زیبا است که توسط مشتری به شما منتقل می شود. پس همانطور که گفته شد رضایت مشتری رایطه مستقیمی با کیفیت محصول و یا خدمات ارائه شده، دارد.
اما آیا رضایت مشتری در بازاریابی و بازار کار اهمیت زیادی دارد؟ باید بگوییم اصلی ترین عامل برای موفقیت در کسب و کار و ارائه خدمات رضایت مشتری می باشد که باعث بوجود آمدن 6 مورد زیر می شود:

  1. در صورت رضایت داشتن مشتری شما صاحب یک شاخص می شوید. بررسی میزان رضایت یک شاخصه مهم برای تشخیص مشتریان وفادار و ثابت می باشد که می تواند یک بانک اطلاعاتی قوی را در اختیار شما قرار دهد. در یکی از قوانین می توانید دریابید که اگر مجموع افرادی که از 10 به شما 7 و یا بالاتر بدهند بیشتر باشد شما می توانید روی خرید مجدد توسط ان ها حساب باز کنید.
  2. امروزه بازارهای کاری بسیار رقابتی هستند و شما باید کاری کنید که نسبت به دیگران متمایز باشید. یکی از عوامل تمایز در بازار کار میزان رضایت مشتریان می باشد. پس انجام رضایت سنجی می تواند ارتباط جدیدی را با مشتریان ایجاد کند و این امر خود باعث ایجاد یک استراتژی متفاوت نسبت به سایر سازمان ها می شود.
  3. بر خلاف تصور شما قیمت باعث نارضایتی مشتریان نمی شود بلکه این شیوه خدمات دهی شما است که باعث مراجعه مجدد مشتری می شود. شما با آگاهی داشتن از انتظارات مشتریان می توانید کار خود را اولویت بندی کنید.
  4. سنجش میزان رضایت مندی مشتری ها می تواند نقشه ای راهبردی برای شما باشد.مثلا ببینید که کدام گروه ها بیشتر جذب می شوند و اینکه با چه ترفندهایی می توانید مشتری را جذب کنید. اگر بتوانید بر اساس انتظارات جامعه پیش بروید جای امیدواری است که بتوانید مراجعه مجدد مشتریان داشته باشید.
  5. اگر حتی یک مشتری از خدمات شما ناراضی باشد می تواند حداقل با 9 تا 15 نفر در آن مورد صحبت کند و این خود ترویج افکار منفی برای کار شما به حساب می آید.
  6. باید تلاش کنید که مشتری های فعلی خود را از دست ندهید تا اینکه مشتری جدید جذب کنید.

تمام این نکات را گفتیم تا بدانید که در کسب و کار رضایت مشتری تا چه حد ضروری می باشد و بدست آوردن رضایت مشتریان امر ساده ای نیست. اکنون که با ضروریات رضایت مشتری آشنا شدید می خواهیم به شما دستگاهی را برای سنجش رضایت مشتری معرفی کنیم. دستگاره رضایت سنجی رویال که با در نظر گرفتن تمام نکات گفته شده بعنوان یک سیستم مدرن طراحی شده که با صرف زمان و هزینه کم تحلیل درستی را به شما می دهد. رویال بوسیله بهره گیری از سخت افزار دقیق و بکارگیری مواد اولیه عالی و نیز برنامه نویسی دقیق می تواند میزان رضایت مشتریان و کارمندان را ثبت کند. سامانه رضایتمندی مشتریان وکارمندان رویال دو بخش اساسی دارد که یکی از آن ها بازخوردها و دیگری پردازش نتایج است. این فرایند جمع آوری بازخوردها بوسیله ابزارهای متنوع مثل کنسول، کنسول لمسی، کنسول نرم افزاری، لینک اختصاصی، API اینترنتی و  API موبایلی و دیگر ابزارها انجام می گیرد. به عبارتی این کنسول هایی که نام بردیم را در محل درگاه مراجعه مشتریان مستقر می کنند، و ثبت نظرات و میزان رضایتمندی آن ها را جمع می کنند. عملیات تحلیل و پردازش نتایج  بوسیله پنل نرم افزار رویال به صورت تحت وب و موبایل قابل مشاهده می باشد و در نهایت می توان نقاط قوت و ضعف آن مجموعه را شناسایی کرد و بدین وسیله باعث افزایش رضایت و توسعه کسب و کار می شوید.

اگر بخواهیم به صورت مختصر دستگاه رضایت سنجی رویال را توضیح دهیم بدین صورت است که این دستگاه را در محل کار و یا مغازه و یا فروشگاه نصب میکنید، مشتریان قبل از خروج یکی از گزینه های موجود بر دستگاه را انتخاب می کنند، در پایان شخص مدیر می تواند میزان رضایتمندی مشتریان را نسبت به محصول و یا عملکرد پرسنل بسنجند و بدین وسیله با بررسی نهایی بدانند در کدام بخش ها ضعف و در کدام بخش ها قوی هستند. بدین صورت می توانند عملکرد مجموعه خود را بهبود بخشند تا زمانی که رضایت مشتریان را 100 درصد کسب نمایید.

از این که در این مطلب از وب سایت دراوو با ما همراه بودید بسیار خرسند هستیم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع بوده باشد.
در اینستاگرام نیز همراه ما باشید.
https://www.instagram.com/duruva_co/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *